Yup, gaat zeker. Onder je voorste klep lopen de leidingen van de ophanging, daar kun je ze via de ventielen ook laten leeglopen.
Is dat slim? Absoluut niet, want daar staat in de 1ste plaats serieus wat druk op en je wilt die vloeistof niet in je ogen krijgen. En kans is groot dat je veel te veel aflaat waardoor hij weer niet op de juiste druk staat. En een beetje op het gevoel ga je ook links en rechts niet de juiste druk krijgen vrees ik.
Best dus even terug gaan, of bij iemand langsgaan die wel het juiste materiaal heeft er voor. En uiteraard lowering pins steken om dit te vermijden
