door jacqueshoeks » do mei 24, 2012 5:19 pm
Wie van de leden heeft antwoord op de volgende vraag?
Omdat de oliefilter horizontaal gemonteerd is, zou deze elke keer
bij het afzetten van de motor, leeglopen. Hiervoor is een voorziening
aangebracht, een soort terugslagklep, om de filter gevuld te houden.
Zit deze klep in het oliefilterhuis gemonteerd?