BUTTON_POST_REPLY 4 berichten Pagina 1 van 1
hebben we 'echte' roadsters ??
  • wimk
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 469
    GeregistreerdCOLON zo aug 02, 2009 1:19 pm

    hebben we 'echte' roadsters ??

    door wimk » wo mei 09, 2012 11:53 am

    dan kan dit nog een 'F/TF event' worden...

    Concours op Het Loo (klik)

    Nationaal Autovisie Concours 2012

    Het Nationaal Autovisie Concours heeft haar thema's voor 2012 als volgt bepaald:
    COTY, de leukste auto's die Auto van het Jaar geweest zijn
    50 jaar MGB, de mooiste tien in Nederland
    Roadsters, de enige echte
    Dwergauto's, klein maar dapper
    Vierdeurs sedans met de motor achterin, de andere oplossing
    Stationcars, voorlopers van de MPV's
    Kleine bommetjes die Volkswagen de weg wezen voor de Golf GTI

    Om u aan te melden voor dit concours kunt u contact opnemen met Robert Servaas bij Autovisie op

    r.servaas@autovisie.nl of via

    020-585 2928.
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

    Re: hebben we 'echte' roadsters ??

    door Rick » wo mei 09, 2012 7:14 pm

    Dat zal moeilijk worden, omdat er al 3 evenementen op de 24e zijn.
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    Re: hebben we 'echte' roadsters ??

    door Remieme » wo mei 09, 2012 11:27 pm

    populair weekend inderdaad ;-)

    En ja, natuurlijk hebben we echte roadsters :P
  • wimk
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 469
    GeregistreerdCOLON zo aug 02, 2009 1:19 pm

    Re: hebben we 'echte' roadsters ??

    door wimk » do jun 07, 2012 8:14 pm

    ik ga maar niet.....

    TER INFO

    Reglement Autovisie Concours
    23 en 24 juni 2012
    Locatie: Paleis Het Loo, Apeldoorn.

    Sectie 1.

    - Het concours is alleen voor in de door Autovisie benoemde thema’s.
    - Inschrijving kan alleen plaatsvinden als aan bovenstaande norm wordt voldaan. De auto’s die voor het concours in aanmerking willen komen moeten zich via het opgegeven e-mail of postadres hebben aangemeld, mits voorzien van een foto van de buiten en binnenkant van de auto.
    - Alleen die auto’s worden toegelaten die van de redactie van Autovisie een officiële uitnodiging/bevestiging hebben ontvangen.
    - Deelname is alleen gegarandeerd als:
    1. Het inschrijfformulier voor 15 juni 2012 bij Autovisie binnen is.
    2. De inschrijving door Autovisie is goedgekeurd.

    Sectie 2.

    - De concours auto’s mogen middels een trailer tot het klassieker parkeerterrein worden aangevoerd. De auto moet wel op eigen (motor)kracht naar zijn plaats op het concoursterrein worden gereden.
    - Als de trailer moet worden gestald, dan alleen op een door de organisatie aan te wijzen locatie.
    - Alle aan het Autovisie concours deelnemende auto’s moeten uiterlijk zaterdag 23 juni om 9.00 uur op hun daarvoor toegezegd plaats op het concoursterrein staan. De aanwijzingen van de verantwoordelijke medewerkers dienen strikt te worden opgevolgd.
    - Alle deelnemers aan het concours moeten zich uiterlijk 9.15 uur melden bij de Autovisie-tent op het concoursterrein.
    - Reinigen en poetsen etc. is tot uiterlijk 9.45 uur toegestaan.

    Sectie 3.

    - De jurering start om 10.00 uur.
    - De eigenaar/ begeleider van de concours auto moet bij de auto aanwezig blijven tot dat alle juryleden de auto hebben beoordeeld.
    - Een onderdeel van de jurering is het starten van de motor, het controleren van de verlichting, remlichten en de claxon.
    - De jury is het niet toegestaan motorkappen, kofferbakken, etc. te openen. Dit dient door de deelnemer op verzoek van de jury te geschieden.
    - De aangeboden concoursauto wordt in principe alleen beoordeeld op de kwaliteit. Het verhaal er achter of de historie speelt geen rol. De deelnemer wordt dan ook geacht uitsluitend het woord tot de jury te richten als hem een vraag wordt gesteld of om in actie te komen om een handeling zoals b.v. het openen van de motorkap wordt verzocht.
    - Er mogen in de concours auto geen spullen aanwezig te zijn die niets met het functioneren van de auto in het algemeen te maken hebben. Dat geldt zeker ook voor de bagageruimte(s).

    - Alle losse delen zoals gereedschap en instructieboekje dienen achter de auto op b.v. een plaid te zijn uitgestald.
    - Schoonmaak/ poetsmiddelen dienen uit het zicht van de jury te worden opgeborgen. De presentatie van de concours auto speelt in het totale beeld een rol. Het verschijnen van de eigenaar/ begeleider in een out fit in overeenstemming met de leeftijd van de auto is zeker een pré.
    - De prijswinnaars worden naberaad van de jury rond 15.00 uur bekend gemaakt tijdens de prijsuitreiking.

    • Mocht door onverwachte omstandigheden dit genoemde tijdstip niet worden gehaald dan zal de jury dat vroegtijdig bekend maken en een nieuw tijdstip noemen.

    De deelnemers worden geacht ook op de zondag hun concoursauto ter bezichtiging van het publiek op het concoursterrein te laten staan.

    Sectie 4.
    - Daar waarin dit reglement niet voorziet, wordt ter beoordeling van de jury afgehandeld.

    - Over de uitslag van de jury kan niet worden gecorrespondeerd.
    Let op, hoewel geen forumcode en smiley knoppen worden weergegeven, kunnen ze nogwel gebruikt worden
BUTTON_POST_REPLY 4 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten