Aangezien er ook mensen zijn die helaas nooit in het weekend kunnen en dus de meeste ritten/events missen wil ik op 2e Hemelvaartsdag / 18 mei een rit organiseren.
Het is natuurlijk niet heel ver weg dus net zoals vorige keer wordt dit gewoon een spontane rit door het Limburgse heuvelland voor iedereen die er zin in heeft
1. Tom




