door schrokke » do apr 05, 2012 9:06 am
Als je de bijgeleverde verbindings methode gebruikt, (die bekend staat als de slechtste methode van alle), zal het niet lang duren of je krijgt problemen. Electrische verbindingen die je in zo'n fijne electronische systemen maakt moeten met degelijke stekkers of gesoldeerd worden. Het minste van overgangsweerstand in zo'n verbinding brengt problemen mee.
Dit kastje speelt gaat inspelen op de mengselregeling en gaat weinig opbrengen omdat de uitlaatgas regeling uiteindelijk bijna alles gaat terug regelen. Enkel als je modificatie's aan de motor doet(luchtfilter, gasklep, decat) waardoor er meer lucht in de motor komt zal dit helpen. Dan is het vergelijkbaar met het opvoeren van de benzinedruk.
groetjes Herman
MGF MPI '97 BRG