Ik heb de rainsport 1 gehad, zaten er al op toen ik m'n tf kocht. Dat is geen 2 natuurlijk, maar naar mijn idee toen op zich prettige banden. Heb nu vredestein ultac cento, die zijn volgens mijn garagist wat 'zachter'. Ik merk wel wat verschil qua comfort, maar dat kan ook aan de leeftijd van de rainsports gelegen hebben, die waren echt op. Qua grip (nog) niet, zo hard rijd ik niet
Conclusie: aan mij heb je ook niks
