door Kachel » zo maart 25, 2012 8:19 pm
Mijn ventilator heeft ineens besloten om giga kabaal te maken en het complete dashboard te laten trillen op standje 2,3 en 4.Heeft iemand zoiets al eens gehad? Hoe kan ik het beste bij het motortje van de ventilator komen?
Daarnaast ook het flex gedeelte van de uitlaat afgebroken tijdens een tripje door Zuid Engeland (is op zich niet erg voor een onderdeel uit 1996), wat een kabaal! Maar dikke vette pluim voor de Kwik Fit jongens in Ashford, binnen twee uur na mijn belletje had ik een nieuwe down pipe eronder zodat mijn tripje weinig vertraging heeft opgelopen.
MGF VVC 1996 British racing green