door Kasper » di jul 05, 2005 8:51 pm
Over de juryuitslag kan niet worden gecorrespondeerd zeggen ze dan in Nederland.
Maar even serieus. Het is niet de bedoeling om de auto 100% origineel te houden en zo te winnen. Dit telt in de beoordeling wel mee, maar er zijn ook veel andere factoren. Grote verschil is dat jullie de F gebruiken en dat je dat kunt zien. We hebben dus door het stof, de modder en het slijk heen gekeken, maar krasjes, deukjes e.d. Daar konden we niet omheen. Die Brit gebruikte zijn auto alleen om naar dergelijke evenementen te rijden, Ik zeg dan dus, jammer want je kunt er veel meer plezier mee hebben.
Zonder jullie was er geen F categorie geweest. Wij vonden dat dat niet kon.
Ik heb nu wel snel een paar tips gekregen om mijn eigen F nog even aan te passen!
Een jurylid.
MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel