We hebben de winterbandjes/velgen eraf gesmeten en terug de zomerbandjes gemonteerd!
Toen mijn zoon de wintervelgen gemonteerd heeft was die ook al aant vloeken op die blikke dopjes op de moeren? Met het special tooltje dat er bij was konden we de dopjes niet verwijderen omdat deze blijkbaar al wat beschadigd waren en bij de auto zit ook een wielsleutel 19mm dus blijkbaar worden de moeren gedemonteerd met die brol blikke dopjes erop?
Ik heb nu al die blikke rot dopjes eraf gehaald en een dopsleutel van 18mm gebruikt wat veel beter gaat.
Nu zit ik natuurlijk met van die lelijke moeren dus mijn vraag is wat ik ter vervanging kan zetten of zijn er dopjes die je wel gemakkelijk kan erover zetten en terug verwijderen of gewoon andere wielmoeren?







.