Hey Emile,
Ik vind zwarte velgen wel mooi op je mgf. Past goed bij de tankdop, de hardtop en je smoked side indicators.
Heel subjectief natuurlijk. De een vind het niks, dan ander zal het mooi vinden. Goed dat je bij zo'n beslissing
naar onze meningen vraagt, geef inzicht in je eigen keuze, maar vergeet niet dat jij diegene bent die er uiteindelijk
in moet rijden! (ook al zie je ze zelf niet als je er in zit (uitgezonderd reflectie in winkelruiten enz.

)