metjel schreefColonMarjo ik wacht fijn effe jou ervaring af

voor ik het bestel.
Ik heb trouwens bijna alle onderdelen tot nog toe o.a. via Ebay vanuit Engeland en Duitsland laten komen. Alles bij elkaar heb ik in de afgelopen 3 jaar enorm veel geld bespaart.
Ik weet niet waar jij de Renovo haalt, maar via Ebay betaal je € 42,00 voor een liter ! incl. verzendkosten.
Gr. Jel

Ik heb gister mijn softtop behandeld. Het was even werk, maar niet zwaar! Eerst goed gereinigd, toen weer zwart gemaakt en geimpregneerd. Het werkt prettig. Op de (nederlandse) beschrijving van het zwartmaak middel staat dat je vanuit het midden moet werken. De tweede laag heb ik vanaf de zijkant aangebracht omdat ik toch de aanzet zag waar ik bij de eerste laag begonnen was. (alles met een zachte kwast opgebracht, werkt prettig)
Ik moet zeggen, mijn dak was niet erg verkleurd, maar ondanks dat is ie nu weer mooi diep zwart. Vannacht heb ik mijn mg op de oprit voor mijn huis gezet zonder de extra beschermhoes voor het dak....de ultieme test!
En de weergoden hebben getest, wat een regen......en ik heb net even gekeken, de binnenkant lijkt nog steeds droog, een grote opluchting.
Ik ben erg tevreden over het middel!!!
Ik was van plan van elke stap foto's te maken, maar dat is erbij in geschoten helaas!
Maar hier een foto van mijn laatste stap......
