@ Kasper, ik ben het eens met jou over de kleurcombinatie. Ik denk dat het bij mij niet zo mooi zal zijn omdat ik een donker interieur heb. Bij een interieur zoals Tom heeft zou het veel beter passen.
Die tweekleurige kappen zijn inderdaad wel erg gewaagd. Had ze nog niet gezien, maar vind ze wel erg gaaf. Ben alleen bang dat je zoiets na 2 jaren misschien 'moe' gaat worden. Wel een goede tip!
@ Tom, ik heb zojuist al een berichtje geplaatst in you topic in 'show your ride'. Mocht je die bruine softtop gaan kopen, heb ik misschien wel interesse in jou zwarte, mits in goede staat
