BUTTON_POST_REPLY 8 berichten Pagina 1 van 1
Softtop, advies gevraagd
  • luigi1515
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1786
    GeregistreerdCOLON vr feb 11, 2011 8:00 pm
    WoonplaatsCOLON Roermond

    Softtop, advies gevraagd

    door luigi1515 » vr maart 09, 2012 11:51 am

    Ik ben toch al geruime tijd aan het overwegen om mijn softtop te vernieuwen. Het dak is wat verkleurd en er zit een vieze plek in/op. Hier heeft de vorige eigenaar wat overheen gestreken waardoor het alleen maar slechter uitziet. Daarnaast is mijn ruitje, ondanks de cleaner, niet meer de nieuwste en zit er een scheur in.

    Een tweedehands dak zou een optie zijn, maar het liefst wil ik gewoon een geheel nieuw dak.

    Heeft een van jullie ervaring met de verkoper van onderstaande link? Of kan een van jullie misschien vertellen of het wel of geen goede koop zou zijn? Kortom, ik zou graag wat reacties/advies krijgen. Ook prijsadvies is gewenst, daar ik prijzen tussen de 400 en 1000 euro tegenkom.

    De advertentie:
    http://www.ebay.de/itm/MGF-MG-TF-Comple ... _682wt_952

    Groet,
    Luuk
  • luigi1515
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1786
    GeregistreerdCOLON vr feb 11, 2011 8:00 pm
    WoonplaatsCOLON Roermond

    Re: Softtop, advies gevraagd

    door luigi1515 » vr maart 09, 2012 11:59 am

    Misschien nog een kleine aanvulling:

    - Een glazen achterruit is geen optie voor mij omdat ik rolbeugels heb (volgens mij past dit dan niet als ik het goed heb begrepen)

    - Ik twijfel over de kleur. Zwart is natuurlijk altijd goed, maar ik vind een beige/champagne kleur ook heel erg mooi. Maakt het wat chiquer. In het topic 'show your ride' is mijn auto + interieur te zien. Zou bij mijn auto zo'n beige/champagne softtop passen?

    Alvast dank voor de reacties :D
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    Re: Softtop, advies gevraagd

    door Kasper » vr maart 09, 2012 1:30 pm

    Ik ben niet zeker of die kleurencombinatie geslaagd zal zijn, hij komt nergens in je auto terug. Vraagt wellicht om een fotoshopje.

    (ook zijn er kappen die tweekleurig zijn uitgevoerd, als je dan toch iets anders en gewaagd wilt: zie Scarlet Fever of GoodasGold.
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • Avatar gebruiker
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

    Re: Softtop, advies gevraagd

    door ttdesign6 » vr maart 09, 2012 2:44 pm

    Ik twijfel zelf om over een tijdje een donkerbruine kap te laten maken. Mocht je bij zwart blijven, die van de link ziet er keurig uit en zo te zien zit er ook een liner aan de binnenkant (hemel).
    Mijn garage telt 1050 plaatsen...

    MG TF 135

    Flying Dutchman
  • luigi1515
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1786
    GeregistreerdCOLON vr feb 11, 2011 8:00 pm
    WoonplaatsCOLON Roermond

    Re: Softtop, advies gevraagd

    door luigi1515 » vr maart 09, 2012 3:23 pm

    @ Kasper, ik ben het eens met jou over de kleurcombinatie. Ik denk dat het bij mij niet zo mooi zal zijn omdat ik een donker interieur heb. Bij een interieur zoals Tom heeft zou het veel beter passen.

    Die tweekleurige kappen zijn inderdaad wel erg gewaagd. Had ze nog niet gezien, maar vind ze wel erg gaaf. Ben alleen bang dat je zoiets na 2 jaren misschien 'moe' gaat worden. Wel een goede tip!

    @ Tom, ik heb zojuist al een berichtje geplaatst in you topic in 'show your ride'. Mocht je die bruine softtop gaan kopen, heb ik misschien wel interesse in jou zwarte, mits in goede staat :D
  • luigi1515
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1786
    GeregistreerdCOLON vr feb 11, 2011 8:00 pm
    WoonplaatsCOLON Roermond

    Re: Softtop, advies gevraagd

    door luigi1515 » vr maart 09, 2012 3:35 pm

    Ik zie nu ook het topic een paar topics hieronder over de softtop. Ook dat wordt Memelink aanbevolen.

    Ben al veel geholpen :D
  • mgf_stefke
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 765
    GeregistreerdCOLON zo okt 19, 2008 11:27 pm
    WoonplaatsCOLON Kalmthout

    Re: Softtop, advies gevraagd

    door mgf_stefke » vr maart 09, 2012 9:48 pm

    heb verschillende cabriodaken liggen
    :wink:
    kom eens langs,
    0472770333
  • luigi1515
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1786
    GeregistreerdCOLON vr feb 11, 2011 8:00 pm
    WoonplaatsCOLON Roermond

    Re: Softtop, advies gevraagd

    door luigi1515 » vr maart 09, 2012 10:23 pm

    @ Stefan, jij staat sowieso nog op de planning! Als ik die spoiler kom halen kijk ik meteen ook naar het dak.

    Ik ben alleen nog aan het twijfelen tussen een tweedehands of een nieuw. Daarom dat ik het advies over een nieuwe vroeg :)
BUTTON_POST_REPLY 8 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten