Hallo Forumleden,
Ik heb besloten toch maar een nieuwe kap te plaatsen omdat de gehele auto er dan weer netjes uitziet.
Nu is mijn vraag of het aan te raden is om deze te laten monteren of is het ook goed zelf te doen?
En hoe zijn de ervaringen met glazen of plastic ruitje? (voordelen/nadelen)
Is er veel verschillen van kwaliteit van verschillende fabrikanten?
Alvast dank voor jullie mening/ideeen!
Groet, Jimi
Ps. Wat een heerlijk weer vandaag om met een MGF te mogen rijden!
