KVW motor- en cabriotocht 2012 - 2 augustus
  • luigi1515
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1786
    GeregistreerdCOLON vr feb 11, 2011 8:00 pm
    WoonplaatsCOLON Roermond

    KVW motor- en cabriotocht 2012 - 2 augustus

    door luigi1515 » vr feb 03, 2012 5:19 pm

    Hey mede-forumleden,

    Vorig jaar heb ik in augustus een motor- en cabriotocht georganiseerd voor de kinderen van Vlodrop (mijn woonplaats) die deelnamen aan de KVW-week. KVW staat voor KinderVakantieWerk en is een jaarlijks terugkerende speelweek voor de kleine inwonertjes en jeugd van Vlodrop.

    Jaren geleden, in de tijd dat ik zelf nog als kind deelnam aan KVW hadden we deze motortocht jaarlijks en het was ontzettend leuk om als kleine jongen achter op zo'n brullende motor te zitten. Wegens organisatorische problemen is het na verloop van tijd afgeschaft. In 2010 vroegen ze mij om bij het bestuur de komen van KVW en in 2011 stelde ik voor om weer eens een motortocht te organiseren. Ze vonden het oké, als ik het maar organiseerde. En wat is nu leuker om ook een paar cabrio's erbij te hebben en zelf mee te rijden. Er is best wat tijd in gaan zitten om het weer vanaf de grond op te bouwen, maar we hadden afgelopen jaar 100 deelnemers, wat voor een eerste jaar best netjes is, vonden wij. Daarnaast hebben we veel positieve reacties gehad (bijv. van de deelnemers over de uitgezette tocht en de sfeer). Reden genoeg om dit jaar de tweede editie te organiseren! Hieronder wat informatie over de tocht van 2012 en wat impressies van 2011. Ik hoop dat ook een deel jongens van het forum mee wil rijden dit jaar! Concurrentie op autogebied is er zeker (qua prestaties en qua looks :D ). Enkele deelnemers vorig jaar: Lotus Elise, een aantal Super Sevens, Porsche enz.

    Een leuke afvaardiging van MG's zou het geheel nog leuker maken!!!

    INFORMATIE TOCHT 2012

    Datum: 2 augustus 2012
    Dag: donderdagavond
    Tijdstip: 18:30 aanwezig op de Markt in Vlodrop
    Lenge tocht: ongeveer 60 km
    Duur tocht: ongeveer 1,5 uur
    Inschrijfgeld: GEEN
    Politiebegeleiding: ja
    Vergoeding: 2 a 3 consumpties en de lach van een kind (en de ouders natuurlijk ook :) )
    Bijzonderheden: wel of geen bijrijder? Maakt voor ons niet uit! Als je er maar bij bent!

    IMPRESSIES 2011

    Afbeelding

    Afbeelding

    Afbeelding

    Afbeelding

    Afbeelding

    Afbeelding

    Afbeelding

    Afbeelding

    Afbeelding

    Afbeelding

    Afbeelding

    Afbeelding

    Afbeelding
  • luigi1515
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1786
    GeregistreerdCOLON vr feb 11, 2011 8:00 pm
    WoonplaatsCOLON Roermond

    Re: KVW motor- en cabriotocht 2012 - 2 augustus

    door luigi1515 » vr feb 03, 2012 5:33 pm

    En goed voorbeeld doet volgen. Dus ook hier een lijstje:

    Deelname aan KVW-tocht 2012

    01. Luigi1515 / Luuk Willems ............... MG F MPI
  • Avatar gebruiker
    Andros
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1601
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 8:17 pm
    WoonplaatsCOLON 't Stad

    Re: KVW motor- en cabriotocht 2012 - 2 augustus

    door Andros » za feb 04, 2012 12:50 am

    Voor nu zeg ik ja of we moeten rond die tijd weer uitgenodigd worden in de UK :)

    Deelname aan KVW-tocht 2012

    01. Luigi1515 / Luuk Willems ............... MG F MPI
    02. Andros ...................................... MG TF MPI (ov)
    03.
    De nachtspotter!
  • Avatar gebruiker
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

    Re: KVW motor- en cabriotocht 2012 - 2 augustus

    door ttdesign6 » zo feb 05, 2012 1:06 pm

    Deelname aan KVW-tocht 2012

    01. Luigi1515 / Luuk Willems ............... MG F MPI
    02. Andros ...................................... MG TF MPI (ov)
    03. Tom ...........................................MG (T)F MPI (ov)
    Mijn garage telt 1050 plaatsen...

    MG TF 135

    Flying Dutchman
  • luigi1515
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1786
    GeregistreerdCOLON vr feb 11, 2011 8:00 pm
    WoonplaatsCOLON Roermond

    Re: KVW motor- en cabriotocht 2012 - 2 augustus

    door luigi1515 » zo feb 05, 2012 1:34 pm

    Hey Andros en Tom. Alvast leuk dat jullie mee willen doen. Dat het onder voorbehoud is maakt niet veel uit, het duurt ook nog wel een tijd voordat het is natuurlijk :)
  • Avatar gebruiker
    Andros
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1601
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 8:17 pm
    WoonplaatsCOLON 't Stad

    Re: KVW motor- en cabriotocht 2012 - 2 augustus

    door Andros » zo feb 05, 2012 1:37 pm

    Klopt, nog bijna een half jaar zelfs. Zal pas van de zomer zijn dat ik het definitief ga weten iig :)
    De nachtspotter!
  • Avatar gebruiker
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

    Re: KVW motor- en cabriotocht 2012 - 2 augustus

    door ttdesign6 » zo feb 05, 2012 4:51 pm

    Hier ook, vakantie en zo :wink:
    Mijn garage telt 1050 plaatsen...

    MG TF 135

    Flying Dutchman
  • luigi1515
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1786
    GeregistreerdCOLON vr feb 11, 2011 8:00 pm
    WoonplaatsCOLON Roermond

    Re: KVW motor- en cabriotocht 2012 - 2 augustus

    door luigi1515 » za mei 19, 2012 8:02 pm

    Deze topic mag weer een beetje omhoog! Op dit moment zijn alle verkeersregelaars te motor al geregeld en wachten we nog op eventuele ondersteuning van de politie (die 99% zeker is). Vanaf vandaag is eigenlijk pas de officiële inschrijftermijn en de inschrijvingen stromen al binnen.

    Hopelijk rijden er dit jaar een aantal MG's mee!
  • Avatar gebruiker
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

    Re: KVW motor- en cabriotocht 2012 - 2 augustus

    door ttdesign6 » zo mei 20, 2012 1:57 pm

    I'm in!
    Mijn garage telt 1050 plaatsen...

    MG TF 135

    Flying Dutchman
  • luigi1515
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1786
    GeregistreerdCOLON vr feb 11, 2011 8:00 pm
    WoonplaatsCOLON Roermond

    Re: KVW motor- en cabriotocht 2012 - 2 augustus

    door luigi1515 » zo mei 20, 2012 5:42 pm

    Nice maar had ook niet anders verwacht! 8)
    Laatst bijgewerkt door 1 op luigi1515, in totaal 0 keer bewerkt.
  • Avatar gebruiker
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

    Re: KVW motor- en cabriotocht 2012 - 2 augustus

    door ttdesign6 » zo mei 20, 2012 6:13 pm

    Had je anders verwacht? :P :wink:
    Mijn garage telt 1050 plaatsen...

    MG TF 135

    Flying Dutchman
  • luigi1515
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1786
    GeregistreerdCOLON vr feb 11, 2011 8:00 pm
    WoonplaatsCOLON Roermond

    Re: KVW motor- en cabriotocht 2012 - 2 augustus

    door luigi1515 » zo mei 20, 2012 6:38 pm

    Ik zie niks? :lol:
  • Avatar gebruiker
    Andros
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1601
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 8:17 pm
    WoonplaatsCOLON 't Stad

    Re: KVW motor- en cabriotocht 2012 - 2 augustus

    door Andros » zo mei 20, 2012 7:49 pm

    Stiekem snel je post aanpassen he ;)
    De nachtspotter!
  • luigi1515
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1786
    GeregistreerdCOLON vr feb 11, 2011 8:00 pm
    WoonplaatsCOLON Roermond

    Re: KVW motor- en cabriotocht 2012 - 2 augustus

    door luigi1515 » zo mei 20, 2012 8:14 pm

    :mrgreen:
  • luigi1515
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1786
    GeregistreerdCOLON vr feb 11, 2011 8:00 pm
    WoonplaatsCOLON Roermond

    Re: KVW motor- en cabriotocht 2012 - 2 augustus

    door luigi1515 » di jul 03, 2012 10:05 am

    Nog een maand en dan is het zover. Deze post mag weer een stukkie naar boven :)

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten