Vorig jaar heb ik in augustus een motor- en cabriotocht georganiseerd voor de kinderen van Vlodrop (mijn woonplaats) die deelnamen aan de KVW-week. KVW staat voor KinderVakantieWerk en is een jaarlijks terugkerende speelweek voor de kleine inwonertjes en jeugd van Vlodrop.
Jaren geleden, in de tijd dat ik zelf nog als kind deelnam aan KVW hadden we deze motortocht jaarlijks en het was ontzettend leuk om als kleine jongen achter op zo'n brullende motor te zitten. Wegens organisatorische problemen is het na verloop van tijd afgeschaft. In 2010 vroegen ze mij om bij het bestuur de komen van KVW en in 2011 stelde ik voor om weer eens een motortocht te organiseren. Ze vonden het oké, als ik het maar organiseerde. En wat is nu leuker om ook een paar cabrio's erbij te hebben en zelf mee te rijden. Er is best wat tijd in gaan zitten om het weer vanaf de grond op te bouwen, maar we hadden afgelopen jaar 100 deelnemers, wat voor een eerste jaar best netjes is, vonden wij. Daarnaast hebben we veel positieve reacties gehad (bijv. van de deelnemers over de uitgezette tocht en de sfeer). Reden genoeg om dit jaar de tweede editie te organiseren! Hieronder wat informatie over de tocht van 2012 en wat impressies van 2011. Ik hoop dat ook een deel jongens van het forum mee wil rijden dit jaar! Concurrentie op autogebied is er zeker (qua prestaties en qua looks
Een leuke afvaardiging van MG's zou het geheel nog leuker maken!!!
INFORMATIE TOCHT 2012
Datum: 2 augustus 2012
Dag: donderdagavond
Tijdstip: 18:30 aanwezig op de Markt in Vlodrop
Lenge tocht: ongeveer 60 km
Duur tocht: ongeveer 1,5 uur
Inschrijfgeld: GEEN
Politiebegeleiding: ja
Vergoeding: 2 a 3 consumpties en de lach van een kind (en de ouders natuurlijk ook
Bijzonderheden: wel of geen bijrijder? Maakt voor ons niet uit! Als je er maar bij bent!
IMPRESSIES 2011














