Kachel schreefColonIk weet dat er verschil is in origineel en after market, mijn vraag is of er ook verschil is in de werking. Zo niet (en dat verwacht ik) dan is mijn keuze snel gemaakt.
ik heb vorige zomer rond gereden met:
in de beide openingen voor de windstop een 20cm draadstang van m6 gedraaid,
hierover had ik een plastiek buisje gestoken voor 't zicht,dan een stuk vliegengaas
door mijn vrouw laten stikken met 2 zomen welke precies over de buisjes paste.
ik heb daarna wel een windstop gekocht maar deze zelfgemaakte heeft mij
ongeveer 2€ gekost en er was amper verschil met de dure die er nu instaat.
ik denk dat vooral de hoogte van belang is.de originele is iets hoger en iets beter.
als het zelfgemaakte.
en...er is natuurlijk het visuele aspect.
