door AdT » di jan 10, 2012 3:15 pm
Dit is er eentje in de categorie "hoe heurt het eigenlijk".
Omdat mijn bestuurdersstoel (zwart leer) een scheur heeft, heb ik een gebruikte leren stoel gekocht.
Perfecte staat. Ik blij.
Tot dat ik thuis ontdekte dat er toch een klein verschil is met die van mij.
Bij mijn TF 160 uit 2002 is het zitgedeelte en de rugleuning geperforeerd en zijn de zijkanten massief
Bij de stoel die ik heb gekocht ook, behalve dan de dwarsbanen die van links naar rechts over de zitting en de rugleuning lopen.
Die zijn bij deze stoel ook massief.
Mijn vraag: heb ik nou geen originele leren stoelen in mijn auto of klopt de gekochte stoel niet?
Of is er een verschil per bouwjaar of is er verschil tussen een 135 en een 160?
Overigens als iemand interesse heeft in de stoel, hij is te koop.