BUTTON_POST_REPLY 5 berichten Pagina 1 van 1
Vraagje over leren stoelen TF
  • AdT
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 83
    GeregistreerdCOLON di jun 07, 2011 10:25 pm
    WoonplaatsCOLON Blaricum

    Vraagje over leren stoelen TF

    door AdT » di jan 10, 2012 3:15 pm

    Dit is er eentje in de categorie "hoe heurt het eigenlijk".
    Omdat mijn bestuurdersstoel (zwart leer) een scheur heeft, heb ik een gebruikte leren stoel gekocht.
    Perfecte staat. Ik blij.
    Tot dat ik thuis ontdekte dat er toch een klein verschil is met die van mij.
    Bij mijn TF 160 uit 2002 is het zitgedeelte en de rugleuning geperforeerd en zijn de zijkanten massief
    Bij de stoel die ik heb gekocht ook, behalve dan de dwarsbanen die van links naar rechts over de zitting en de rugleuning lopen.
    Die zijn bij deze stoel ook massief.

    Mijn vraag: heb ik nou geen originele leren stoelen in mijn auto of klopt de gekochte stoel niet?
    Of is er een verschil per bouwjaar of is er verschil tussen een 135 en een 160?

    Overigens als iemand interesse heeft in de stoel, hij is te koop.
  • Avatar gebruiker
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

    Re: Vraagje over leren stoelen TF

    door ttdesign6 » di jan 10, 2012 4:21 pm

    Je ''nieuwe'' stoel is gewoon af fabriek zo, het zullen twee verschillende soorten stoelen zijn inderdaad. Hier en daar en door de jaren heen zijn er wat kleine aanpassingen geweest voor zover ik weet.
    Mijn garage telt 1050 plaatsen...

    MG TF 135

    Flying Dutchman
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    Re: Vraagje over leren stoelen TF

    door RemcovanKuilenburg » wo jan 11, 2012 9:09 pm

    Heb je geen F stoel gekocht? Er zit verschil tussen een F en een TF stoel.
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
  • AdT
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 83
    GeregistreerdCOLON di jun 07, 2011 10:25 pm
    WoonplaatsCOLON Blaricum

    Re: Vraagje over leren stoelen TF

    door AdT » vr jan 13, 2012 10:00 pm

    RemcovanKuilenburg schreefColonHeb je geen F stoel gekocht? Er zit verschil tussen een F en een TF stoel.


    Nee absoluut niet. De F stoel heeft een heel ander patroon.
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    Re: Vraagje over leren stoelen TF

    door Remieme » za jan 14, 2012 4:43 pm

    RemcovanKuilenburg schreefColonHeb je geen F stoel gekocht? Er zit verschil tussen een F en een TF stoel.


    Zoals?

    Oftewel zit er werkelijk verschil in een F MK2 stoel en een TF stoel?
BUTTON_POST_REPLY 5 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten