Ik heb een vermoeden dat de schakelaar voor deze aanduiding in het slot verwerkt zit, want ik zie een viertal stekkers aan dit slot zitten. Heeft iemand hier ervaring mee voordat ik het slot los haal
Ik heb een vermoeden dat de schakelaar voor deze aanduiding in het slot verwerkt zit, want ik zie een viertal stekkers aan dit slot zitten. Heeft iemand hier ervaring mee voordat ik het slot los haal 
Nu nog iemand die de schakelaar gerepareerd of vervangen heeft, als hij tenminste in het slot zit verwerkt zit 

Hier kan ik iets mee. 


metjel schreefColonWat ik nog niet vermeld had, was dat een aantal keren het alarm s'nachts spontaan af ging. Omdat we veel katten in onze buurt hebben die s'nachts zwerven en op de auto's springen, had ik het vermoeden dat als die op de achterklep sprongen daardoor het alarm geactiveerd werd. Maar nu vermoed ik dus dat dit verbant heeft met de defecte ( vervuilde ) schakelaar cq bekabeling. Het vreemde blijft dat het nooit overdag afging


Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.