Ik had het idee dat dit in het begin wel werkte, maar ben er niet zeker van.
TF135 van 2002
Kan er geen topic over vinden, dus vandaar mijn vraag.








Rob schreefColonLinkje werkt (nog ) niet , ik krijg tenminste een error melding






Rob schreefColon (echte Amerikaanse precisie)

RemcovanKuilenburg schreefColonRob schreefColon (echte Amerikaanse precisie)
Nu nog hard door een bocht kunnen gaan zonder er uit te vliegen.


Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.