na vanalles getest te hebben aan het stoomprobleem van de wagen
heb ik gisteren nog een ontluchtingsnippel geprobeerd, en wel:
deze die in de inlaatcollector zit,daarna dus maar weer een test,
zo'n 20km. gereden aan normale snelheid en condities. bij aankomst
voor de eerste keer GEEN geborrel in het expantievatje. ik dus zo blij als 'n kind
dat het dan toch opgelost zou zijn. zo'n 2uurtjes later weer naar huis gereden,
dus motor zeker weer afgekoeld ook,en na zo 'n 15km plots 'n geweldige knal,
een geweldig rook(stoom)gordijn achter mij en...motor bleef gewoon draaien
ik heb de wagen aan de kant gezet,en maar laten takelen naar thuis.
deze morgen alles nog maar eens opengedraaid,(hiervoor hoef ik al niet meer
wakker te zijn). en wat ik dacht klopt dus ook ,een gesprongen leiding.

nu gaat deze leiding de wagen in,denk naar de verwarmingsradiator
wie kan mij vertellen:
a)hoe deze te vernieuwen
b)waar ik deze vinden kan (gevonden bij limora95€ en hoe te vernieuwen dus ook)
c)is dit gewoon bad luck geweest of heeft het nog met het stoom probleem te maken?
d)waar kan ik de F dumpen want het word allemaal 'n beetje veel toch.
mijn vermoeden gaat meer en meer uit naar een hgf waardoor er uitlaatgassen
in het koelsysteem komen en ik daardoor steeds lucht krijg,





