,model van 2003, 70.000km. 1'e eigenaar etc...
de wagen heeft wel wat kleinere carosserieschade
dit was de zomerwagen van een oudere dame
die niet echt goed parkeren kan
steeds goed onderhouden, vorig jaar nieuwe riemen en
hgf dichtingen gehad.
foto's zullen volgen.
maar nu het eerste probleem,ik krijg geen beweging in de
ruiten.
zekeringen zijn ok,maar ik heb ergens gelezen dat er ook een relais is voor de bediening van de ramen,
iemand die mij deze kan helpen localiseren???
want ik heb het donkerbruin vermoeden dat deze kadul is.
alvast bedankt gille.






