BUTTON_POST_REPLY 5 berichten Pagina 1 van 1
startprobleem
  • Avatar gebruiker
    dakloos
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 7
    GeregistreerdCOLON za sep 24, 2011 8:20 pm
    WoonplaatsCOLON Eijsden Nederland

    startprobleem

    door dakloos » vr dec 23, 2011 7:32 pm

    Mijn Tf heeft een aantal weken noodgedwongen geen asfalt meer mogen proeven. Vandaag wilde ik hem weer eens starten en er volgde slechts een snel tikken vanonder de kap maar starten was er niet bij. Verlichting doet het nog wel. Wat zou het kunnen zijn?
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    Re: startprobleem

    door Bruno » vr dec 23, 2011 7:38 pm

    Wat denk je zelf, als hij een aantal weken buiten staat en de startmotor gewoon maar tikt ? Platte batterij uiteraard. ;-)
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    Tukker
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3057
    GeregistreerdCOLON wo okt 17, 2007 10:29 pm
    WoonplaatsCOLON Nijverdal NL
    CONTACTCOLON

    Re: startprobleem

    door Tukker » vr dec 23, 2011 8:03 pm

    Opladen of vervangen. weer een HOW TO compleet. :lol: :wink:
    goodgoan Tom

    [b]Toyota Prius dark gray, Audi TT 2.0 roadster dark gray (mk2)
  • Avatar gebruiker
    dakloos
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 7
    GeregistreerdCOLON za sep 24, 2011 8:20 pm
    WoonplaatsCOLON Eijsden Nederland

    Re: startprobleem

    door dakloos » za dec 24, 2011 3:14 pm

    dakloos schreefColonMijn Tf heeft een aantal weken noodgedwongen geen asfalt meer mogen proeven. Vandaag wilde ik hem weer eens starten en er volgde slechts een snel tikken vanonder de kap maar starten was er niet bij. Verlichting doet het nog wel. Wat zou het kunnen zijn?



    Hiermee is weer bewezen dat mijn technisch vernuft niet opvallend is. Dank U voor de steun in deze. Slotje
  • Avatar gebruiker
    ovi
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 935
    GeregistreerdCOLON ma jan 10, 2011 12:00 pm
    WoonplaatsCOLON Vlaams Brabant (Keerbergen)

    Re: startprobleem

    door ovi » za dec 24, 2011 5:50 pm

    Yep, ik heb gemerkt dat dat redelijk snel gaat bij de TF. :(
    Die van ons stond laatst ook een weekje of 2 stil en ik merkte dat het ook maar juist was dus ben er dan een goed toerke mee gaan doen! :devil-(
    Ik weet van en vriend die depannage doet dat hij veel auto's op de luchthaven moet gaan starten van mensen die enkele weken op verlof geweest zijn dus blijkbaar niet enkel een probleem bij MG hoor. :wink:
    Gewoon uw alarm verbruikt al genoeg om uw batterij te ontladen.
BUTTON_POST_REPLY 5 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten