Ik heb 2° hand MGF velgen gekocht omdat ik nieuwe sneeuwbanden wou en heb ze dus op deze velgen getrokken en uitgebalanceerd!
Daarstraks wilde we ze dus op de TF plaatsen maar tot onze verbazing passen ze niet terwijl de verkoper wel degelijk benadrukt had dat het dezelfde steek is?
Ik heb er foto's van geplaatst in mijn gallerij maar weet niet hoe ik ze nu hier moet posten?
http://www.mgf-tf.com/gallery2/d/19392-2/M4110098.JPG





