Ik heb de MG uiteindelijk naar MG dealer van Iersel te Horn gebracht met de uitleg van het probleem. Ze hebben het systeem onder druk gezet en de auto nog een drietal dagen gecontroleerd. Het enige wat ze konden vinden, was een kleine lekkage aan de ontluchtingsdop van de voorste radiator. Deze is vervangen en voor de zekerheid ook nog de dop van het expantievat vervangen.
Alles bij elkaar een meevaller zo voor de feestdagen
Ik houd het koelsysteem voorlopig even extra in de gaten, maar ja dat moeten we allemaal toch altijd doen.
FIJNE FEESTDAGEN EN EEN GEZOND EN GELUKKIG MG JAAR 2012
JEL



