Vandaag de magnecorkabels geplaatst en meteen ook 4 nieuwe bougies, NGK Laser Platinium.
Man dit maakt toch wel een verschil. Ik kom nu gemakkelijker in de toeren, kortom de motor reageert snediger. Is het nu mijn verbeelding of kan dit idd het verschil maken. Op de vermogenbank bleek wel dat ik verlies had aan de ontsteking. Er werd toen zelfs gevraagd of ik kopervet aan de draad van de bougies had gesmeerd omdat dat soms valse overslag kan veroorzaken
In elk geval weerom een investering die de moeite loont

Benieuwd of dit iets kan geven in vermogen...