BUTTON_POST_REPLY 2 berichten Pagina 1 van 1
oliekeerring versnellingsbak
  • pablo_o2
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 110
    GeregistreerdCOLON vr jan 07, 2011 3:25 pm
    WoonplaatsCOLON Zoersel, België

    oliekeerring versnellingsbak

    door pablo_o2 » do dec 08, 2011 5:53 pm

    Bij het terug rijden van de dynodag had ik een olielek aan de rechtercardan. Na verdere inspectie heb ik dan maar ineens beide bourages vervangen. De rechtse was idd in zeer slechte staat.
    Afbeelding
    Heeft er iemand enig idee hoe deze beschadiging kan optreden? Kan dit het gevolg zijn van speling binnenin zodat deze tegen de bourage komt? Graag jullie mening of ik me zorgen moet maken of niet. O ja er mag toch maar 2.2 liter olie in de bak dacht ik, niet?
    2002 Mgf Trophy
  • philipvanv
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 526
    GeregistreerdCOLON ma feb 16, 2009 7:51 pm

    Re: oliekeerring versnellingsbak

    door philipvanv » do dec 08, 2011 10:06 pm

    Ik heb daar ook een lek aan gehad, alleen zagen bourages er bij mij veel beter uit. Ik denk dat het bij mij lag aan het feit dat ik te lang met slecht uitgebalanceerde wielen heb rondgereden. Je moet de bak vullen tot de olie er eigenlijk weer uitloopt en dan dan de bout erin draaien, ik weet niet hoeveel liter dat is.
BUTTON_POST_REPLY 2 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten