Hallo MG rijders.
Vandaag over 23 dagen begin in België en Nederland weer de actie Serious Request
Het glazen huis wat ieder jaar weer in België en Nederland geld ophaalt voor het rode kruis.
Dit jaar staat het huis in Leiden.
Wat zullen jullie er van vinden als we actief meedoen met deze actie, bijv. een bedrijf kan op een rondrit bieden voor het personeel vanaf 100 euro per MGF. Wij rijden uiteraard zelf
Wij maken dan een leuke rondrit bijv. Gooise Vrouwen van dit jaar of een andere route. De opbrengst gaat in zijn geheel naar de actie Serious Request. (dit staat los van de Gooise vrouwen rit van 2012 )
Deze actie kan voor onze leden uit België gehouden worden voor Serious Request in België.
Misschien is er iemand uit België die dit voor Serious Request België wil doen.
Wij heeft hier zin in om in het voorjaar een rit te rijden voor het goede doel. Voordat in de aanbieding op de site van Serious Request kan plaatsen moet ik natuurlijk wel weten wie er mee willen doen.
Groeten Hans
http://seriousrequest.3fm.nl/