Maargoed, ik heb vandaag de speakers in de T-bar aangesloten die ik had gekocht bij mijn MK2-interieur. Nu ben ik niet zo audiogeil dus ik hoor niet gauw verschil (ook niet tussen goede en slechte boxjes, tenzij enorm verschil). Een eerste instantie was ik dus niet erg enthousiast (vóór het aansluiten). Ik las op Engelse fora dat het vooral handig was als je open reed bij hogere snelheden. De muziek bleef dan beter behouden. Omdat ik het leuk vond als extra optie en ik een speaker T-bar ook weer ietsje mooier vind (ook al zie je de boxjes bijna niet door de hoofdsteunen), ben ik er toch maar aan begonnen.
En echt! WOW! Het is echt een dikke upgrade. Het leek wel een OORgasme
Ik heb alleen nog niet de kleine MK2 tweetertjes (dus de onderste grote wel, maar de kleine boven) in het deurpaneel nog niet aangesloten. Is dit een meerwaarde? En is dit gemakkelijk te doen?

