- Voor de vraag gesteld is toch alvast gaan uitschreeuwen dat je toch niet geholpen wordt .... Vreemd !
- Je eerste posting op het forum is een schreeuw naar hulp ? Ook welkom, ook een goededag toegewenst !
- Is het forum er om gratis je probleem op te lossen ? Dat heeft niks met elkaar helpen te maken, maar neigt eerder naar profiteren !
- Helpen vrienden elkaar ? Ja, maar je binnenkomer maakt niet veel vrienden, denk ik !
Bedankt dus voor het compliment inderdaad

, je wil niet weten hoeveel tijd ik (we) hier reeds in staken, om na al die jaren zo een forum op poten te hebben (meer dan 10 jaar reeds). We zullen eens een motor moeten kopen om te weten hoe het wel moet zeker
Alle gekheid : Ik zou het gewoon even opnieuw proberen in volgende volgorde : Je even voorstellen, vriendelijk je vraag stellen, en afwachten wat het antwoord wordt....
Veel succes !