deze is rechts gestuurd,volledig in-orde,
met nieuwe radiator,nieuw achterruit,lambodoors...
rechts rijden doe ik nu sinds de zomer,en het is best ok,leuk zelfs,enkel het inhalen op
smalle banen kan 'n probleem geven.
deze heeft net geen 100.000km's. en er is reeds een kilometerteller ingebouwd,
milesteller heb ik hier ook nog om de miles te zien.
wagen moet nog ingevoerd worden,maar europees attest van gelijkvormigheid
heb ik er bij gekocht,zodat deze geen speciale keuring nodig heeft bij het inschrijven,
zelfde procedure als waneer je bv 'n wagen vanuit duitsland of nederland of belgie zou invoeren.
wagen moet weg wegens stukken aan de andere f,(welke ik eigenlijk wou verkopen)
heb nu dus deze middelen nodig om de f te herstellen.
eventueel kan er ook 'n hardtop bij,tegen extra betaling,

veel foto's te vinden hier.http://www.crocko.com/461BA5EA40974D1FB3A565F9B90152C5/vvc.rar
