BUTTON_TOPIC_LOCKED 9 berichten Pagina 1 van 1
mooie F van 2000 VVC
  • Avatar gebruiker
    gille
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1223
    GeregistreerdCOLON ma apr 18, 2011 10:16 pm
    WoonplaatsCOLON as limburg

    mooie F van 2000 VVC

    door gille » za nov 05, 2011 6:13 pm

    ik bied mijn f van 2000 aan ,
    deze is rechts gestuurd,volledig in-orde,
    met nieuwe radiator,nieuw achterruit,lambodoors...
    rechts rijden doe ik nu sinds de zomer,en het is best ok,leuk zelfs,enkel het inhalen op
    smalle banen kan 'n probleem geven.
    deze heeft net geen 100.000km's. en er is reeds een kilometerteller ingebouwd,
    milesteller heb ik hier ook nog om de miles te zien.

    wagen moet nog ingevoerd worden,maar europees attest van gelijkvormigheid
    heb ik er bij gekocht,zodat deze geen speciale keuring nodig heeft bij het inschrijven,
    zelfde procedure als waneer je bv 'n wagen vanuit duitsland of nederland of belgie zou invoeren.
    wagen moet weg wegens stukken aan de andere f,(welke ik eigenlijk wou verkopen)
    heb nu dus deze middelen nodig om de f te herstellen.
    eventueel kan er ook 'n hardtop bij,tegen extra betaling,
    Afbeelding
    veel foto's te vinden hier.http://www.crocko.com/461BA5EA40974D1FB3A565F9B90152C5/vvc.rar
    mg f Trophy 160 2001 83.000km.
    emgeeke voor als het nat mag zijn.
    ford C max voor het winkelen
  • luigi1515
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1786
    GeregistreerdCOLON vr feb 11, 2011 8:00 pm
    WoonplaatsCOLON Roermond

    Re: mooie F van 2000 VVC

    door luigi1515 » za nov 05, 2011 6:19 pm

    Wellicht iets voor DBC?
  • Avatar gebruiker
    D.B.C.
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1123
    GeregistreerdCOLON do dec 03, 2009 12:56 am
    WoonplaatsCOLON Bussum
    CONTACTCOLON

    Re: mooie F van 2000 VVC

    door D.B.C. » za nov 05, 2011 6:53 pm

    Zeker iets voor mij :wink:
    Mods: Trophy Inserts, Bonnet Air Vents, Side Air Scoops, Spoiler, 17'' AZEV.
  • Avatar gebruiker
    Ultimate
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2561
    GeregistreerdCOLON wo dec 23, 2009 10:39 pm
    WoonplaatsCOLON Zaandam (N-Hld, NL)

    mooie F van 2000 VVC

    door Ultimate » za nov 05, 2011 6:56 pm

    Alleen niet echt een speciaal kleurtje zoals je wilt.
    Ik wil de deurscharnieren ;)
    Respect a man's car, and the man will respect you

    - MGF 130 British Racing Green, MY2000 RHD > Project, Klik hier
  • Avatar gebruiker
    D.B.C.
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1123
    GeregistreerdCOLON do dec 03, 2009 12:56 am
    WoonplaatsCOLON Bussum
    CONTACTCOLON

    Re: mooie F van 2000 VVC

    door D.B.C. » za nov 05, 2011 7:10 pm

    Als je mijn topic in gevraagd goed had gelezen stond er dat ik de voorkeur heb naar blauw of paars :wink:
    Mods: Trophy Inserts, Bonnet Air Vents, Side Air Scoops, Spoiler, 17'' AZEV.
  • luigi1515
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1786
    GeregistreerdCOLON vr feb 11, 2011 8:00 pm
    WoonplaatsCOLON Roermond

    Re: mooie F van 2000 VVC

    door luigi1515 » za nov 05, 2011 8:01 pm

    En geen rood of groen meen ik me te herinneren. Terwijl ik mijn groene F toch wel erg waardeer

    @ Gille, ik kan die andere foto's niet bekijken, omdat ik dan moet gaan betalen ofziets?

    Heb je ze nog ergens anders staan, en heb je ook een richtprijs wat je er voor wil hebben?
  • Avatar gebruiker
    Ultimate
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2561
    GeregistreerdCOLON wo dec 23, 2009 10:39 pm
    WoonplaatsCOLON Zaandam (N-Hld, NL)

    mooie F van 2000 VVC

    door Ultimate » za nov 05, 2011 8:03 pm

    Groen is het mooist
    Respect a man's car, and the man will respect you

    - MGF 130 British Racing Green, MY2000 RHD > Project, Klik hier
  • luigi1515
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1786
    GeregistreerdCOLON vr feb 11, 2011 8:00 pm
    WoonplaatsCOLON Roermond

    Re: mooie F van 2000 VVC

    door luigi1515 » za nov 05, 2011 8:09 pm

    Jij hebt makkelijk lullen met die prachtige wagen van je :D Maar groen past inderdaad heel goed bij het wagentje en ben ook erg tevreden dat ik een groene heb. Maar ben daarentegen absoluut geen tegenstander van andere kleuren. Vulcano, blauw, nightfire red, noem maar op! Maar we wijken van het topic af :lol:
  • Avatar gebruiker
    gille
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1223
    GeregistreerdCOLON ma apr 18, 2011 10:16 pm
    WoonplaatsCOLON as limburg

    Re: mooie F van 2000 VVC

    door gille » zo nov 06, 2011 12:16 am

    @ Gille, ik kan die andere foto's niet bekijken, omdat ik dan moet gaan betalen ofziets?

    Heb je ze nog ergens anders staan, en heb je ook een richtprijs wat je er voor wil hebben?

    de foto's zou je zo moeten kunnen afhalen als:freeuser,rechtsonder ergens,
    maar ik heb ze net ook via rapidshare geupt,hier de link.
    https://rapidshare.com/files/664451379/vvc.rar
    richtprijs:4000.
    kan eventueel weg zonder de lambodoors.
    mg f Trophy 160 2001 83.000km.
    emgeeke voor als het nat mag zijn.
    ford C max voor het winkelen
BUTTON_TOPIC_LOCKED 9 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2 en 0 gasten