Ik kreeg geen voorrang terwijl ik van rechts kwam, het is met ongeveer 30km per uur gebeurt.
Er zijn geen gewonden gelukkig.
De F ziet er niet al te best uit, de hele voorkant ligt in elkaar en mn linker achterscherm en bumper zijn ook kapot.
De F word maandag naar BCC in Baarn gebracht voor taxatie voor de verzekering, maar ik weet bijna wel zeker dat ie total los verklaart word aangezien de dagwaarde maar 2900 euro is.
Mits het een beetje gunstig uit pakt, ben ik wel van plan om weer een F terug te gaan kopen.
http://www.112actueel.nl/cgi-bin/index.html?menu=zoeken&id=111000460914&web=link111000460914







