En toch heerlijk he?
Als je er dan weer naar kijkt....en als je erin zit....
Overigens heeft de kap de test goed doorstaan!
Ik heb 'm natuurlijk niet de volle lading gegeven,
maar hij is goed droog gebleven van binnen, op een paar druppeltjes na!
Hadden jullie nou ook een huis-tuin-keuken middel om de achterruit schoon te maken?
Voor de kap ga ik nog dat spul van autoglym halen (op advies van Sander)....
Ben benieuwd.....
Heb nog geen foto's gemaakt...ja stom....maar goed, ik kan ze toch niet posten, ik heb geen eigen internetsite.....komt nog wel!
------------------Reply Johan----------------------
Voor de achterruit gebruik ik zelf gewoon koperpoets, anderen zullen wellicht Greygate aanbevelen of een van de vele andere middeltjes.
Voor mij is koperpoets voldoende als er geen diepe krassen inzitten.
Johan
------------------Reply johanV----------------------
Bedankt voor de tip!
------------------Reply Sander----------------------
Super resin polish van autoglym (gewoon voor lak) werkt ook uitstekend. Verder heb ik volgens mij grey-gate. De autostyle dealer (bijna iedere autoshop dus) kan ook speciale poets leveren voor plastic ruitjes
------------------Reply ErikB----------------------
Greygate !!!
alhoewel ik ook iemand ken die een sterke ovenreiniger (!) prefereert.
Zaterdag nog de AutGlym Super Resin Polish gekocht.... nadat ik weer overeind ben gekrabbeld van de prijs, zal ik dat eens proberen (na jaren Turtle Wax).
------------------Reply Sander----------------------
Autoglym is bij B&G best betaalbaar. Gewoon een keertje mee laten komen als je toch iets nodig hebt
------------------Reply ErikB ----------------------
Zaterdag nog de AutoGlym Super Resin Polish gekocht.... nadat ik weer overeind ben gekrabbeld van de prijs, zal ik dat eens proberen (na jaren Turtle Wax).
Schitterend product !! 'k Ben helemaal overtuigd.
Makkelijker om mee te werken dan de TurtleWax en geeft een mooier resultaat (minder 'strepen' na het opblinken).
'k Ben benieuwd of het bij zomerse temperaturen even goed is.