Nog iets:
De ramen een stukje open zetten. Dan gaat het niet muf ruiken in de auto.
Uiteraard de kap omhoog zodat hij mooi strak blijft en het interieur blijft stofvrij.
Niet vergeten om winter ruitensproeiervloeistof in het tankje te doen, anders kan dit tankje stuk vriezen.
Oh ja, ook vooral geen blikje cola oid in je dashboardkastje laten liggen.
Als het kapot vriest en weer ontdooit geeft het echt een bende. I know
Moeilijk vind ik de hoeveelheid brandstof.
In het verleden was het altijd goed om de tank volledig te vullen.
Je had dan de minste kans op roestvorming in je tank.
Maar de moderne benzine veroudert snel en kan dan gaan vergommen.
Ook verdwijnt het meest vluchtige deel van de benzine het eerst.
En laat dat nou net het deel zijn wat zorgt voor een vlotte start.