



Kevin schreefColonWeet iemand of het makkelijk zelf te vervangen is (evt gelijk met de d-riem) en wat er dan gedaan moet worden (motorsteun los en...)
Heb al wel een beetje rond gezocht, maar hoe meer info hoe beter.

Ian schreefColonBij mij inlaatpakking gefixed, paar weekjes in orde en ie druppelt weer... Mja..




Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.