Momenteel doe ik dat ongeveer om de 6 maanden, maar misschien is dit niet echt zo frequent nodig
Als je nu nog meeleest, wil ik graag aangeven hoe het komt.
Na mijn derde HGF (nu ongeveer 6 maanden geleden) merkte ik opnieuw een lek in het koelsysteem. Gelukkig deze keer aan de voorkant.
Je raad het al, een nieuwe radiator werd mijn deel (en net nadat ik besloot om niet mee te doen met de gezamenlijke aankoop...) Nu ja, niet veel aan te doen, en de merkentrouw heb ik bij deze nog maar eens bevestigd.
Ik nader nu toch stilaan het "point of no return" (het punt waarop ik meer aan onkosten heb betaald dat de aankoop van de wagen destijds)
Vanaf dan is alles pure winst (of maak ik nu een rekenfout ?)
Maar mijn trouw aan Willy (van Wetteren) is nog maar eens bevestigd.
Hij kijkt alles altijd na, en vijst vast wat los, en zet wat losser wat te vast staat.
Hij staat nu ook met een flame red F-je te koop (weet niet wat het kost, maar is wel een mooi exemplaar)
Maar terug naar de koelvloeistof:
ik zou echt wel eens willen weten hoe lang de koelvloeistof er eigenlijk in mag blijven






