Het hele principe is eigenlijk een flexibele slang van de ventilator van de voeten naar de ruimte tussen de kopsteunen te trekken en het geheel daar bevestigen. Ook natuurlijk de slang netjes wegwerken.
Het is nog maar een idee, maar ik ga vandaag eens even naar de winkel om een goede slang op te sporen en ook wil ik een mooi uiteinde waar de slang op aangesloten wordt zodat het er ook nog eens goed uit ziet.
Dit is meer een mod, ''omdat het kan'' en als het ook nog eens aardig zou werken mooi meegenomen voor de koude maanden. Als het niet werkt, gaat de hele handel er gewoon weer uit
Ik hou jullie op de hoogte!





