Heeft iemand daar een goede oplossing voor?










MGTF2002 schreefColonBeste Dick
Ook ik heb dit probleem en ben ook al zoekende naar oplossingen.
Mogelijkheid 1) Een extra laag isolatie plaatsen zodat het tapijt hoger en /of meer naar achteren komt te liggen. Dus plaatsen van een mat op vloer tot tegen het schutbord onder de vloerbedekking.
Ik kan echter geen geschikt materiaal vinden van ± 1 cm dik. Voorkeur gaat uit naar het isolatieschuim wat er nu ook zit (geel gespikkeld).
PS1 Het zelfde probleem heb ik met het tapijt van de kofferuimte in het midden aan motorzijde.
PS2 Als je een oplossing vindt, post hier dan ook jouw bevindingen.

MGTF2002 schreefColonNog een rol kopen en zelfde stramien in de koffer toepassen.


Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.