door HansZ » vr okt 14, 2011 11:12 am
Hallo forum administrators
Dit topic mag voorlopig weg worden gehaald. Ik heb alleen onzin biedingen gehad en een serieus bod van iemand die op bijna alle mg's aan het bieden is en niets van zich laat horen.
Ik probeer het in het voorjaar nog maar een keer met een nieuwe APK want een cabrio verkopen net voor de winter valt vies tegen.
Gr Hans
- MG TF 2003 Tahiti Blue, K&N luchtfilter, Bastuck sportuitlaat,
- Renault Megane TCE.
- Toyota Aygo.