Nu heb ik hem voor en achter op 0,0 staan (volledig parallel)
Ik heb me laten vertellen dat dit de door "Tech Speed" gebruikte instelling is. Ik weet dit echter niet zeker.
Mijn eerste indruk is zeer goed. De F rijd rustig op de rechte stukken (niet teveel zoeken) en de feedback in de bochten is erg goed. De gevoeligheid voor wind en de last van nieuwe "vettige" banden ten opzichte van de heenreis naar de uitlijner is merkbaar minder geworden.
Nu moet ik er wel bij zeggen dat van mijn uitlijning niks meer klopte na de plaatsing van de solid subframe mounts
Ik heb in ieder geval hernieuwd respect voor het uitlijnen gekregen en ga voortaan voor volledig parallel ipv te klassiek "lowering knuckle" instelling.

