met de mannen van het MGF-PRT organiseert het Forum een klein event op het race-circuit van Zolder. Datum van afspraak is zondag 16 oktober tussen 12u en 18u.
voorlopige agenda: - Meet&Greet - enkele kleine technical workshops - race rondjes kijken - de rest van de agenda wordt in de komende weken bekend gemaakt - er zal tevens mogelijkheid zijn tot het nuttigen van een hapje en een drankje
Dit event is geheel gratis maar om ergens vooraf een zicht op de eventuele belangstelling te hebben vragen we toch om je naam bij te voegen aan het lijstje hieronder.
UPDATE BRUNO :
We voorzien voor de mensen die langskomen die dag GRATIS belegde broodjes, en drank en heel veel kijk en "luisterplezier". MGF.be en het raceteam zullen aanwezig zijn met een regalia stand, waar clubkledij en dergelijke te koop zal zijn. Uiteraard is er ook voldoende mogelijkheid om in racesfeer en met drankje in de hand, te socialisen met andere gelijkgezinden. T'wordt een drukke circuitdag, dus zullen er veel knappe bolides van heel dichtbij te bekijken zijn.
Maar er is meer
We hebben besloten wegens de grote belangstelling van mgf.be leden en andere symphatisanten, de mogelijkheid aan te bieden op een sessie circuittaxi. Jammer genoeg is dit niet gratis. De prijs bedraagt 10 euro/dag voor de toegang op het circuit zelf, dat dient betaald te worden aan Zolder zelf, als je dus mee rijdt. Per sessie komt daar dan 25 euro bovenop. Een sessie omvat 4 rondes waarvan 2 snelle rondes en duurt dus een 9 tal minuten. Geintereseerden kunnen zich hiervoor hier melden, want uiteraard is de tijd hiervoor niet onbeperkt. We zullen dan ook een planning hiervoor moeten opmaken en geintereseerden krijgen een bericht wanneer hun sessie zal plaatsvinden die dag. Binnen de niet-mgf.be leden zijn er al een 10-tal aanmeldingen tot nu toe. We hebben de volledige zondag desnoods om deze sessies af te werken. De 25 euro dient om de sessie op circuit mee te bekostigen en is uiteraard een soort van sponsoring voor het raceteam. Helm wordt voorzien en is verplicht. Mensen die zelf een helm hebben kunnen deze uiteraard ook gebruiken. Bij voorbaat bedankt aan zij die mee willen rijden en daardoor het raceteam sponsoren.
Mgf.be leden die een rondje MGZR circuitaxi wensen (@20 euro/sessie + 15 euro pasje Circuit zolder/dag) ? Zij dit dit hebben, gelieve een helm mee te brengen !!!
- Stephen - Rick - Wendy - Bert - Aline - Veerle (eventueel zaterdag) - Ernie + 2 zonen (zaterdag) - Vinciane - Ignaas - Renaud + partner (zondagvoormiddag) - 3 personen via Jos + (5 op zaterdag ?) - Ludo - Jager - Jos - TDC Belgium (zondagvoormiddag)
Zondag, check, altijd vrij. Oktober, check, nog niets gepland buiten m'n verjaardag. Zolder, check, altijd al eens heen gewilt maar nog niet aan toe gekomen.