Zoals eerder al aangegeven lekt mijn F kvs. Ook was dit natuurlijk geen gezichtsbedrog. Als je iedere dag je kvs checkt en er is iets uit, is dat ook zo.
Vandaag echter de eerste keer dat ik een aardig plasje kvs onder de auto zag liggen te hoogte van de motor. Met een beetje geluk is het de inlaatpakking welke begin volgende week binnen is, daar ik die afgelopen week uit voorzorg al gekocht heb.
Verder heb ik er nu eens even een groot vel papier on gelegd om te kijken in hoeverre het verder lekt en rij ik er even niet meer mee. Verder is de kvs volledig normaal, olie ook. Auto start alleen soms wat moeilijk en draait dan heel even niet lekker, waarna hij rustig verder loopt.
Hopelijk met de nieuwe pakking opgelost

Mijn garage telt 1050 plaatsen...
MG TF 135
Flying Dutchman