door Sander » wo sep 07, 2011 2:05 pm
Volgens mij moet je ook een mooie een 2ehands set voor die prijs op de kop kunnen tikken.
Of je opteert voor een nieuw bekleding van je huidige set, in Belgie zitten een aantal geschikte bedrijven hiervoor. De kwaliteit van het leer is dan aanzienlijk beter (bij de juiste bekleder), de pasvorm vind ik vaak net iets minder. Maar dat komt ook omdat sommige delen van de originele stoel van nep leer zijn omdat dat net wat lekkerder de vorm van de stoel volgt.
Building >200BHP K-series