Even een kort verslagje van de Track Day.
Het was best druk in je eentje

Erik was niet aanwezig deze dag dus timing en sleutelen kwam voor mijn rekening. Zoals gewoonlijk

gingen wij de 13.00 tijd niet halen. Dus verschoven naar 14.00 uur. Bruno ging van start en zette redelijke tijden neer. Het was enorm druk op de baan en vooral met leerlingen. Dus de snelle rondetijden gingen wij niet halen.
Na een wissel naar Jos gingen de tijden goed alleen was Jos iets te overmoedig geworden wat resulteerde in een pirouette en met de neus tegen de banden stapel. Met een wit weg getrokken gezicht kwam hij de pit in. De schade viel enorm mee, steen tussen de velg en band en een los zittend grilletje, wat wij weer eenvoudig konden repareren.
van 15.00 uur tot 16.00 uur ging het redelijk goed met de tijden. Het was nog steeds druk op de baan en na een half uur werd de race stop gezet en iedereen moest de baan af. Gelijk de Grill weer gemonteerd en Jos werd weer vervangen door Bruno.
Tijdens de pauze van een uur getankt en kwamen wij er achter dat links voor de rem aan liep. Auto omhoog en blokken, klauwen en schijven checken. Aangezien de blokken wat happen uit vertoonde gelijk nieuwe blokken gestoken en banden voor en achter gewisseld.
Van 17.00 uur tot 18.00 uur hele mooie tijden gezet. Het was ook een stuk rustiger en de heren hadden vrij baan.
Conclusie een mooie dag met redelijke tijden. De boel is heel gebleven op een zwarte veeg op de bumper en een motor kap die iets anders scheef staat na.
De optie van 10 versnellingen voor uit en 2 achteruit hebben weinig uitgemaakt voor de snelheid Bruce en Sander. Deze mod hebben wij dus helaas weer moeten vervangen voor een lege kofferbak. Onze dank wel voor het mee denken
