Kan ik zonder meer 17" velgen met winterbanden monteren op mijn F uit 1998?
Of toch maar bij 16" blijven?
Ik zie ook iets staan van ET40? Is dit de aanduiding die hoort bij een MGF velg?
Alvast bedankt voor jullie reacties.


















Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.