na 'n kwartiertje kreeg ik telefoon van hem dat de temperatuurmeter
gevaarlijk naar boven ging,richting maximum,en de motortemp.bijna 150gr. aangaf.
toen ik dus ging kijken(hij was wel zo verstanding om gelijk aan de kant te gaan)
en water wou bijvullen liep dit er zo ongeveer onmiddelijk vanonder weer uit,ik kan wel niet precies zien
waar exact? zou dit gewoon de waterpomp zijn die de geest gegeven heeft of...
moet ik mij op serieuze kosten voorbereiden?
en dan nog...iemand die 'n tutorial (handleiding) heeft om de waterpomp te vervangen???
ps het gaat over de gewone 120pk versie.
vermits ik deze eigenlijk nodig heb voor woon-werk verkeer zijn alle tips zeeeeer welkom.

ps. de olie ziet er zeer normaal uit,zeker geen mayo aan de stick.




