Ik had een uitlaat gevraagd, Cas had nog één liggen en vertelde me dat het een sportuilaat was maar wist me geen merk te vertellen dus ikke gaan kijken... Bleek inderdaad geen merk op te staan, maar wel een gepuntlast MG-plaatje erop. En de pot is opmerkelijk kleiner dan de originele. Er waren ronde sierstukken op bevestigd. Die waren er netjes opgelast zodat het echt was alleen aan de binnenkant kon je zien dat de originele waren afgeslepen. Dit terzijde, toch maar even gemonteerd en het resultaat, mijn turbofluitje ben ik kwijt...
Hij klinkt iets zwaarder of doffer en trekt een klein beetje meer door in de toeren?? Nu Paul vertelde me dat inderdaad de vroegere Duitse dealers ergens potten afnamen en zoals we zien een klein beetje verbouwden. Nu misschien zijn er wel mensen die weten over welke soort potten het gaat en welke eigenschappen ze hebben.