BUTTON_POST_REPLY 6 berichten Pagina 1 van 1
Uitlaat
  • Zjagoewar
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 644
    GeregistreerdCOLON wo sep 01, 2004 9:25 pm
    WoonplaatsCOLON Nijlen, België
    CONTACTCOLON

    Uitlaat

    door Zjagoewar » ma jun 13, 2005 9:25 pm

    Ik had een uitlaat gevraagd, Cas had nog één liggen en vertelde me dat het een sportuilaat was maar wist me geen merk te vertellen dus ikke gaan kijken... Bleek inderdaad geen merk op te staan, maar wel een gepuntlast MG-plaatje erop. En de pot is opmerkelijk kleiner dan de originele. Er waren ronde sierstukken op bevestigd. Die waren er netjes opgelast zodat het echt was alleen aan de binnenkant kon je zien dat de originele waren afgeslepen. Dit terzijde, toch maar even gemonteerd en het resultaat, mijn turbofluitje ben ik kwijt... :cry: :cry:
    Hij klinkt iets zwaarder of doffer en trekt een klein beetje meer door in de toeren?? Nu Paul vertelde me dat inderdaad de vroegere Duitse dealers ergens potten afnamen en zoals we zien een klein beetje verbouwden. Nu misschien zijn er wel mensen die weten over welke soort potten het gaat en welke eigenschappen ze hebben.
  • Jupilerman
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1435
    GeregistreerdCOLON ma apr 05, 2004 10:13 pm
    WoonplaatsCOLON Hamme

    door Jupilerman » ma jun 13, 2005 9:43 pm

    Als ik het goed voorheb, is het een ouwe duitse. Dieter had er vroeger ook zo een

    Afbeelding

    hoewel, de pot is hier wel vrij groot :?
  • Zjagoewar
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 644
    GeregistreerdCOLON wo sep 01, 2004 9:25 pm
    WoonplaatsCOLON Nijlen, België
    CONTACTCOLON

    door Zjagoewar » ma jun 13, 2005 9:46 pm

    De sierstukken zijn al identiek, hij is de helft kleinder in doormeter dan de originele maar wel eens zo lang.
  • Jupilerman
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1435
    GeregistreerdCOLON ma apr 05, 2004 10:13 pm
    WoonplaatsCOLON Hamme

    door Jupilerman » ma jun 13, 2005 9:51 pm

    En de sound?

    http://www.mgfcar.de/sound/mgf2!.wav

    zal wel anders zijn, als de box anders is, maar toch, luister maar eens. Klinkt goed hoor :lol:

    Maar euh, heb ik op jouw auto geen Miltek gezien?
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » ma jun 13, 2005 10:29 pm

    Misschien een Janspeed zoals op de cupcars zit.

    Op de B&G pijpen staat trouwens ook een klein plaatje met nummers als "MSMG008" (mijn downpipe) en "MSMG006" (mijn bypass)
    Building >200BHP K-series
  • Zjagoewar
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 644
    GeregistreerdCOLON wo sep 01, 2004 9:25 pm
    WoonplaatsCOLON Nijlen, België
    CONTACTCOLON

    door Zjagoewar » ma jun 13, 2005 11:03 pm

    Nee, ik had enkel de sierstukjes gestolen van een oude DTM-Remus.

    Afbeelding

    Maar ik ga ze nu afstaan aan Bruno, iig er staat een klein plaatje op met MGF erin maar voor de rest geen nummers of dergelijke...
BUTTON_POST_REPLY 6 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten