door MGTF2002 » do sep 01, 2011 7:25 pm
Misschien een beetje voorbarig of te vroeg, maar voorkomen is beter dan genezen.
Als ik de verwarming aanzet in m'n TF werkt ales goed. op een gegeven moment heb je een lekker temperatuurtje gecreerd in de auto en staat alles goed.
Aanjager staat goed, verwarmingsknop staat goed ect.
Nou komt het probleem:
Zolang ik blijf rijden......
Sta ik stil voor een stoplicht of ga ik een stuk langzamer rijden, wordt het weer steenkoud in de auto.
Dus verwarmingsknop omhoog. Rij ik weer FF, wordt het weer bloedheet. Begint het regel avontuur weer opnieuw.
Is dit normaal bij een MG TF?
Indien nee. Wat is het probleem?
PS De auto heeft ook Airco.
MG TF 2002
VOLVO C30 R-Design
a.k.a. Eric