Verder valt het mij weer op hoe comfortabel de F is qua vering voor een roadster en toch strak in de bochten. Geen klachten. Bij hogere snelheden heb je gewoon veel kabaal, dat is uiteraard te danken aan het stoffen kapje. In de bergen houd hij zich ook prima, je hebt natuurlijk geen bergen koppel tot je beschikking bij lage toeren maar toch voldoet het blokje prima.
Hij heeft geen drup olie of koelvloeistof gebruikt. (3800km) Het werd wel even spannend toen de olie over de 120 graden ging in de bergen maar de koelvloeistof bleef keurig op temperatuur.
En bij het afrijden van een van de vele pontjes hoorde ik ineens een metalen geluid onder de auto wegkomen. Dat bleek de beugel te zijn die over de demper zit. Ik zag er na inspectie onder de auto geen functie in qua bevestiging van de demper en heb de beugel dus even 'opgevouwen' zodat hij niet over de straat ging slepen.
Verder blijven de hoekjes bij de ramen bij de klink van de deuren problematisch met regenval. Het is me nog niet gelukt om het daar waterdicht te krijgen.
Al met al een geweldige rit gehad met de MGF, heeft zeker plezier aan onze vakantie toegevoegd!








