Omdat ik al een tijdje gemerkt heb, dat de kap rond het instrumentenpaneel precies wat los zit, wil ik er echter niet onvrhoeds aan beginnen.
Daarom toch even een 'DIY' site opgezocht en inderdaad vastgesteld dat dit openmaken niet zonder gevaar is.
Blijkbaar breken de lipjes van de kap nogal gemakkelijk af, en zitten ze van onderen vast gevezen.
Bij het controleren gisteren (dank aan de tip om de kabel van de snelheidsmeter los te maken!) blijkt inderdaad dat 2 van de drie lipjes zijn afgebroken.
Op de site hieronder stelt men voor om de zaak vast te lijmen (epoxy of 2 componenten)
blijkbaar heeft een andere DIY'er geprobeerd met zwarte silicone maar is dit niet zo'n succes geweest.
wat zijn jullie ervaringen met deze ?
Ik wil bezinnen voor te beginnen ...
http://www.mgf.ultimatemg.com/group2/DI ... /index.htm
