Het ene probleem is opgelost, het volgende begint erger te worden
Al een tijdje dat ik vind dat de koppeling redelijk stroef aanvoelt, zeker wanneer je bijna beneden bent. Dat is ook het moment dat ik een gekraak hoor vanuit de motorruimte.
Ik vrees dat ik binnenkort langs de kant ga staan met een koppeling die vast blijft zitten... dus valt er preventief nog iets aan te doen?
Gewone silicone olie lijkt alvast weinig tot niets te doen... (wellicht ook niet echt verwonderlijk)


