door Sergiosios » zo jul 07, 2013 2:00 pm
Was dit niet meer los te halen dan?
Mijn handrem klemt af en toe ook, zodanig dus dat hij tijdens het rijden min of meer blijft remmen.
En dan worden de schijven blauw en de velg super warm.
Ga nu zoeken naar een oplossing deze blijvend losser te krijgen.
MGF 1.8mpi 1997 BRG 1997™
Far from factory standard